sobota, 1 lutego 2014

Kolejne Wilkanocne kurki dwie ♥

Ostatni tydzień spędziłam sobie na bezwiednym dłubaniu szydełkiem. Z tego dłubania powstały sobie kurki dwie. Każda robiona podobnie a jednak inaczej ☺
Kuraski dzisiejszego ranka poleciały sobie w świat. Mam nadzieję, że ucieszą swojego nowego właściciela i upiększą Wielkanocny stół.

Jak Wam się podobają?





Inspiracją do stworzenia tych kurek była ażurowa kurka Splocika.

Jeżeli gdzieś znajdziecie takie kurki to dajcie mi znać. Ja je robiłam sama ale być może gdzieś, ktoś wpadł na podobny pomysł.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.

4 komentarze:

  1. Kurki bardzo sympatyczne!
    Nawet jak w tym samym czasie ktos zrobi takie same, to sie nie przejmuj. I nie daj sobie wmówić że odgapiłaś - Sama wiesz jak je robiłaś. Mnie coś takiego kiedyś spotkało. Kłopot w tym, że trudno to udowodnic jak sie ktoś przyczepi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za opinię. Cieszę się, że kurki się podobają. Co do moich ostatnich słów we wpisie to wolałam je umieścić, żeby nie było wątpliwości, że kurkę robiłam sama ☺. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo ładne kurki Tobie wyszły. Są takie pierzaste, pulchne. Nie dziwię się, że spodobały się nowym właścicielom.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie w imieniu swoim i kurek :) Jeśli miałabyś ochotę to jak zrobię schemat to Ci podeślę na meila.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię ☺

LinkWithin