piątek, 14 lutego 2014

1414 - świat zwariował

Czy ktoś tak jak ja uważa, że święta typu walentynki, dzień kobiet czy dzień mężczyzny są zbędne i niepotrzebne?? 

Przecież o wiele bardziej cenne jest to jak traktujemy na co dzień naszą drugą połówkę. Bo jeśli jedynym dniem na docenienie i pokazanie naszej miłości są "Walentynki" to jest to bardzo smutne i przykre.

Niemniej jednak wchodząc dziś na stronę swojego bloga zauważyłam coś niezwykłego. Czy to znak dla mnie żebym przestała wreszcie bojkotować "Walentynki"? A może znak, że powinnam dać się porwać temu szaleństwu? ☺



Wszystkim zakochanym, życzę aby to uczucie pozostało z Wami na długie lata!
Tym którzy nie posiadają obok tej drugiej osoby, życzę radości i szczęścia. Nie szukajcie na siłę bo to co najpiękniejsze zazwyczaj samo staje na naszej drodze.

www.annies-eats.com


Pozdrawiam ciepło!

1 komentarz:

  1. Ja wolę cały rok, ale jak mam wybierać, to wybieram polski miesiąc zakochanych - MAJ :)))
    Zajrzyj na pocztę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię ☺

LinkWithin